Vastaa aiheeseen: 1.12.2003 Lumpinee Muay Thai gala, Helsinki

Uutiset Foorumit Kilpailutoiminta Kilpailut 1.12.2003 Lumpinee Muay Thai gala, Helsinki Vastaa aiheeseen: 1.12.2003 Lumpinee Muay Thai gala, Helsinki

#49615

zeizei

Jäsen

@Riku wrote:

– Että mä häpesin kun järjestelyissä oli TÄYSI KAAOS kun tultiin paikalle. “Elintärkeitä” ihmisiä ei ollut vaan saatiin kimpassa hoitaa sitä mitä pystyttiin siltä seisomalta improvisoimaan. Onneks meni noinkin hyvin. Tästä Kop saa isot rukkaset. Lumpinilla homma hoituu kuin sveitsiläinen käkikello ja nyt Suomi näytti Lumpinin ammattilaisille oman osaamisensa. Hävetti!
– Simo Rantalainen joka hoiti todella ammattimaisesti työnsä oli sen takia myöhässä kun Kop oli hänelle sanonut että kisat alkaa klo 1900!!?!?!?!
– Kello taisi olla 18:15 kun ruvettiin kyselemään Lumpinin promoottoreilta nimiä esittelyä varten!??!
– Audiolaitteet oli syvältä, DJ:tä ei kukaan ollut ohjeistanut ennenkuinmä menin selittää miten musaa soitetaan ja milloin!!!
– Kehätyttö ja palkintojenjakosysteemi oli ihan improvisoitu koska kukaan ei tiennyt mitä pitää tehdä.
– Eräs juopunut katsoja huuteli katsomosta hävyttömiä mulle vaikka olin ostanut hänelle hienon itä-saksalaisen suikanjoululahjaksi. Eikö ole mitään häpyä?

Limmosen Jomi totesi, että höyry Häyrisen 45 minuutin “rataennätystä” ei kuitenkaan lyöty… Eturivi oli täynnä Lumpinin legendoja katselemassa hymyssä suin, kun ukkoa hääräsi edestakaisin. Metodille “tee äläkä kysele” oli käyttöä, kun kimpassa improvisoitiin hommat kuntoon ja koulutettiin koneisto ajantasalle. Jos vertaa järjestelyjä herra Maunun organisoimiin iltoihin, missä homma pelaa kuin itsenäisyyspäivän linnanjuhlissa, niin tässä päästiin Tuupovaaran wanhassa kyläkoulussa pidettävien hirvipeijaisten tasolle. Onneksi hienot ottelut pelastivat illan, kiitos siitä Kopille! Toivottavasti pääsee myös taloudellisesti omilleen.

Minäkään en kyllä ymmärrä, miten joku on voinut olla niin pikkumainen ja huudella Rikulle. Ehkä unohdit suikasta kokardin…